Contact Center as a Service (CCaaS)

Uw contact center op maat

  • Bouw geweldige customer- & employee journeys
  • Laat uw teams prettig samenwerken
  • Brede functionele- en integratiemogelijkheden

Contact center platform in de cloud

Via ons contact center platform gebruikt u enkel de technologie die u nodig heeft om gepersonaliseerde customer journeys te bouwen.

  • Zet zeer gepersonaliseerde customer journeys op over alle kanalen (voice, sms, chat, e-mail, social media messaging).
  • Up- of down scale makkelijk volgens uw behoeften dankzij de setup in de cloud.
  • Werk intern samen via chat, video en deel documenten.
  • Integreer telefonie via vooraf ingebouwde connectoren met Zendesk, Salesforce, Microsoft Dynamics, Teams en Skype for Business.
  • Behoud de controle via end-to-end analyse- en rapportagedashboards.

Voordelen van CCaaS

Uw medewerkers

Verhoogde productiviteit, betrokkenheid & trouw van uw call agents door:

  • Betere samenwerking tussen collega's
  • Verlaagde werklast door taakautomatisering
  • Hogere effectiviteit van taken dankzij één enkele interface
  • Hulpmiddelen voor coaching en evaluatie
  • Personeelsoptimalisatietools
  • Customer journey informatie in real time
  • Geavanceerde universele wachtrijen: spreek de beste agent aan, rekening houdend met competenties en context

Uw klant

Hogere klanttevredenheid en -betrokkenheid zorgt voor betere klantenbinding, meer ambassadeurs en minder churn door:

  • Interactie met betrokken en gemotiveerde call agents
  • Betere kwaliteit van de dienstverlening
  • Minder wachtrijen en kortere wachttijden
  • Bel me terug mechanisme
  • Betere Customer Effort Score, customer satisfaction en NPS

Functionaliteiten van ons contact center platform

Verschillende digitale kanalen

Chat, e-mail, sms, messaging applicaties

Workforce management

  • Opnamemogelijkheden voor coaching, training & self assesement
  • Resource management
  • Kwaliteitsgarantie

Voice services

Inbound routing

  • Inbound voice routing (ACD)
  • Voicemail
  • Callback

Outbound campagnes

  • Inbound/outbound blending
  • Proactieve meldingen

Co-browsing en scherm delen

Unified communications

  • Overal toegangankelijk
  • Samenwerking tussen agents

Self service

  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Voicebots
  • Chatbots

Rapportering en analyse

  • Performance dashboard
  • Rapportering op basis van historische data
  • Real-time informatie mogelijk

Integratie

  • Vooraf ingebouwde connectoren
  • Genesys cloud API's

Hoe kunnen we jou helpen?

Contact center-oplossingen

Wij begeleiden u van A to Z in de implementatie van uw contact center in lijn met uw verwachtingen op alle niveaus:

  • HR
  • Bedrijfscultuur
  • Technologie & processen.

U kan vrij beslissen welke consultancydiensten u wenst en wanneer, afhankelijk van de bedrijfsstrategie, de maturiteit, het budget, de prioriteiten en de planning. Van het beoordelen van uw huidige situatie tot het opstellen van een transformatieplan tot gebruikersadoptie en training.