#Interact - 1 platform voor al uw klantinteracties

  • Verbeter klanttevredenheid met snellere reacties
  • Koppel moeiteloos uw CRM, chatbot, WhatsApp for Business
  • Krijg meer inzicht in uw klantinteracties met analysetools
Stel ons uw vragen Nieuw venster

Wat is #Interact?

Met #Interact centraliseert u al uw digitale klantinteracties op één platform:

  • Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk: beheer vanuit één platform interacties via RCS, WhatsApp, SMS, chat, spraakmenu's (IVR), Messenger, ...
  • Eenvoudige software integratie via API: koppel #Interact aan uw CRM en chatbots voor een naadloze klantopvolging.
  • Rapportagetools voor inzichten: monitor en optimaliseer uw klantinteracties met uitgebreide rapportagetools.

Stel ons uw vragen over #Interact

Wilt u graag meer info over #Interact?
Heeft u concrete interesse?
Of spreekt u graag met een expert?

Weten hoe #Interact werkt?

Wist u dat?

  • Klanten verwachten dat bedrijven consistent communiceren en persoonlijk reageren via hun voorkeurskanalen.
  • Veel klanten onder de 30 jaar liever via tekstberichten communiceren dan te bellen.
  • Als u #Interact combineert met Proximus NextGen Voice Services, blijft geen enkele gemiste oproep onbeantwoord.

Waarom #Interact?

Op maat van Belgische bedrijven

#Interact is speciaal ontworpen voor grote en kleine bedrijven in België. Het biedt unieke functies en flexibele prijsmodellen, afgestemd op de behoeften van de Belgische markt.

API-first: Koppel uw communicatiekanalen met gemak

#Interact is een open en flexibel communicatieplatform. Dankzij de API-first aanpak kunt u eenvoudig verschillende kanalen en chatbots koppelen. Daarnaast kunt u gesprekken starten vanuit andere toepassingen, zoals CRM-systemen, ticketingsoftware of spraakmenu’s (IVR).

Geen dure licenties

Veel traditionele communicatieplatformen zijn ontwikkeld voor contactcenters. Daardoor zijn hun licentiemodellen vaak duur en minder geschikt voor grootschalig gebruik binnen een bedrijf. Met #Interact heeft u een betaalbare en flexibele oplossing, zonder de hoge kosten van traditionele contactcenteroplossingen.

Veelgestelde vragen

Starten met #Interact is eenvoudig. Neem contact op met Proximus NXT en onze experts begeleiden u bij de installatie, integratie én training. Zo bent u snel up & running met een betere digitale klantenservice.

#Interact is een gebruiksvriendelijk conversationeel berichtenplatform van Proximus. Het stelt bedrijven in staat om vanuit één centrale interface met klanten te communiceren - inkomend én uitgaand - via meerdere digitale kanalen.

Het ondersteunt onder andere:

  • WhatsApp Business
  • Web chat
  • SMS
  • RCS

Dankzij #interact verhoogt u uw bereikbaarheid zonder te investeren in een klassiek contactcenter.

Met #Interact communiceren uw medewerkers professioneel met klanten via één gedeeld platform. Zo volgt u gesprekken makkelijk op én behoudt u overzicht over de volledige berichtenhistoriek.

Ondersteunde communicatiekanalen:

  • WhatsApp Business
  • Facebook en Messenger
  • Web chat
  • SMS
  • RCS

Dankzij onze Proximus NextGen Voice Solution kunt u ook spraakberichten visueel opvolgen met transcriptie, én afspelen. Handig om gemiste oproepen efficiënt te verwerken.

#Interact maakt het eenvoudig om een webchat te integreren op uw website. Dankzij onze chatbot API koppelt u makkelijk een bot voor automatische antwoorden.

Krijgt de klant een complexere vraag? Dan schakelt het systeem automatisch door naar een medewerker, die de conversatie live of later via SMS of WhatsApp verderzet

Ja. #Interact integreert naadloos met uw CRM, helpdesksoftware en interne tools. Zo creëert u een volledig klantbeeld (360° view), werkt uw team efficiënter en krijgt elke klant snel het juiste antwoord.

#Interact is ideaal voor sectoren zoals:

  • e-commerce
  • retail
  • transport
  • hospitality
  • klantenservice
  • zakelijke dienstverlening

U reageert sneller op klantvragen en verhoogt de klanttevredenheid - zonder extra druk op uw team.

#Interact biedt realtime inzichten in gesprekken en responstijden. U monitort de prestaties van uw team en optimaliseert waar nodig - voor een constante kwaliteit in uw service.

Bij Proximus staat veiligheid centraal. Alle communicatie via #Interact is end-to-end versleuteld en volledig GDPR-conform. Uw klantgegevens zijn beschermd en uw bedrijf voldoet aan alle Europese regelgeving voor digitale communicatie.

Absoluut. Via #Interact activeert u WhatsApp Business met extra functies zoals:

  • automatische antwoorden
  • snelle reply-opties
  • labels of onderwerpen aan gesprekken toevoegen

Zo wordt uw klantenservice sneller, persoonlijker én efficiënter.

#Interact biedt flexibele abonnementsformules, afgestemd op:

  • het aantal gebruikers
  • het volume aan berichten en conversaties

Vraag vandaag nog een offerte op maat aan bij Proximus NXT.