Via MyProximus Enterprise kan u ondersteuning aanvragen voor zowel administratieve vragen en klachten als technische als problemen en storingen. Dat kan 24/7 door middel van een support ticket dat u zelf via het portaal ingeeft. Ook de status ervan kan u eenvoudig opvolgen via het portaal.
MyProximus Enterprise
Het portaal voor al uw Telco & ICT-beheer
Geschikt voor:
- Overzicht van uw producten
- Beheer van facturen
- Opvolgen van uw verbruik
- Direct contact met een vertrouwde Proximus-expert
Eén interactieve tool met vele pluspunten voor u
Tijdbesparende tools
Met MyProximus Enterprise vraagt u eenvoudig facturen op, controleert u uw bestelhistoriek en bekijkt u productdocumentatie. Dit platform stroomlijnt deze processen en bespaart u tijd en moeite.
- Controleer betalingen; download facturen of duplicaten
- Bekijk de historiek van uw aanvragen
- Beheer uw mobiele nummers
- Bekijk uw vaste producten of meld een storing
Autonomie en efficiëntie
Met MyProximus Enterprise beheert u veel zelf: van het opvragen van informatie tot het indienen van support tickets. Geen wachtrijen meer of afhankelijkheid van manuele processen. Werk sneller en efficiënter.
- Pas tariefplannen aan of bestel simkaarten via Mobiel nummerbeheer
- Beheer van facturatieaccounts of kies uw facturatiemethode
- Beheer toegangsrechten van collega's
- Volg incidenten op en bekijk rapportages over wijzigingsverzoeken
Alles op één centrale plek
Met MyProximus Enterprise krijgt u een volledig overzicht van al uw producten, diensten en interacties met Proximus. Geen gedoe meer met wisselen tussen verschillende kanalen of platformen - alles wat u nodig hebt, staat hier.
- Rechtstreekse toegang tot de verschillende systemen voor administratieve en technische aanvragen
- Gebruikers voeren alle aanvragen op één plek in
- Directe communicatie met Proximus-experts
- Begeleide ondersteuning dankzij zelfhulp
24/7 beschikbaar en toegankelijk
Informatie nodig om 3 uur 's nachts? Geen probleem. Met MyProximus Enterprise hebt u altijd en overal toegang tot alle gegevens, geschiedenis en statusupdates die nodig zijn voor monitoring.
- Controleer realtime verbruik
- Beheer facturatieaccounts
- Netwerkmonitoring
- Informatie over geplande werken en algemene storingen
- Beveiligingsincidenten
- Bestellingen volgen met track & trace
Eenvoudige samenwerkingstool
Collega's binnen uw organisatie kunnen gemakkelijk de status en historiek van aanvragen bekijken. Door gestructureerde communicatie kunnen uw vertrouwde Proximus-contacten de nodige aandacht geven aan uw aanvraag. Zo verloopt de samenwerking vlotter, wat leidt tot snellere oplossing en betere resultaten.
- Direct contact met het Proximus supportteam (een Proximus-expert)
- Proximus support via semi-geautomatiseerde verzoeken
- Ondersteuning via supportformulieren voor snelle hulp
- Overzicht van de status van aanvragen en supporttickets
- Eén zelfde overzicht om de status samen op te volgen
3 soorten profielen afhankelijk van uw behoeften
- Hoofdbeheerder van MyProximus Enterprise voor uw bedrijf
- Toegang tot alle toepassingen
- Toegang en gebruikersrechten beheren van collega's
Delegate Access Owner
- Toegang tot alle toepassingen
- Toegang en gebruikersrechten beheren van delegate users
Alleen toegang tot de toepassingen en bedrijfsgegevens die voor u relevant zijn.
Om Delegate User te worden, moet er eerst een hoofdbeheerder aangesteld zijn.
- Alleen toegang tot informatie over uw eigen gsm-nummer (gedeeltelijk) betaald door uw werkgever.
- Uw verbruik volgen via de Proximus+ app.
Collega's de juiste toegang geven via gebruikersbeheer
In MyProximus Enterprise krijgen collega's toegang tot de toepassingen die aansluiten bij hun verantwoordelijkheden.
De hoofdbeheerder heeft toegang tot alle functies en kan via gebruikersbeheer verschillende rechten toekennen aan verschillende collega's.
Veelgestelde vragen
-
-
Via MyProximus Enterprise kan u uw bedrijfsfacturen bekijken, downloaden en hun betaalstatus bekijken, maar ook factuurrekeningen aanmaken en beheren. Uw facturen in detail analyseren kan met Invoice Insights.
-
Via MyProximus Enterprise kan enkel de hoofdbeheerder, of Digital Access Owner van uw bedrijf, de toegang beheren voor collega’s. Dat kan via gebruikersbeheer in MyProximus Enterprise. De Digital Access Owner kan nieuwe gebruikers aanmaken en hen volledige of gedeeltelijke toegang geven tot het portaal, maar ook de toegang van bestaande gebruikers aanpassen of afsluiten.
Bent u geen Digital Access Owner? Neem dan contact op met deze persoon als u toegang nodig heeft of uw bestaande toegang wenst aan te passen.
Is er in uw bedrijf nog geen Digital Access Owner? Controleer dan wie binnen uw bedrijf hiervoor best geplaatst om deze rol op te nemen, en maak een toegang aan.
-
Komt uw werkgever tussen in uw mobiel abonnement? Dan kan u de Proximus+ app gebruiken om uw verbruik in de gaten te houden, uw facturen te bekijken en te betalen, mobiele opties te bestellen, ... Wat hebt u nodig om van start te gaan? De Proximus+ app en een account. Hoe u dat account aanmaakt en andere veelgestelde vragen over de app, zoals hoe u uw facturen kan raadplegen en betalen in de app, vindt u op de pagina over de Proximus+ app voor medewerkers.
-
Via Mobiel Nummerbeheer in MyProximus Enterprise kan u onder andere nummers toevoegen aan uw vloot, bestaande nummers beheren (vb tariefplannen of opties wijzigen) en nummers deactiveren of uit uw vloot transfereren.