De Algemene Voorwaarden en Prijslijst & tarieven zijn van toepassing.
Prijzen incl. btw geldig in België en onderweg (roaming) in de EU-Zone* (van België naar België en van de EU-Zone naar de EU-Zone en België) uitgezonderd nummers met toegevoegde waarde (bv. speciale nummers, diensten van derden). De oproepen worden gefactureerd per seconde vanaf de 61e seconde. Het dataverbruik wordt berekend per schijf van 1 KB. Wanneer de eenheden begrepen in de bundel opgebruikt zijn, worden de oproepen aangerekend tegen € 0,30/min en de data tegen € 0,12/MB.
De niet-opgebruikte belminuten, sms’en en MB begrepen in de bundel worden niet overgedragen naar de volgende maand.
5G: Het 5G-netwerk is alleen beschikbaar in overdekte gebieden en is afhankelijk van het compatibele toestel en abonnement : meer info op www.proximus.be/5G.
Netwerk access | 5G inbegrepen | Optimale 5G max. snelheid | Geschatte 5G max. snelheid |
---|---|---|---|
Mobile Essential | No | - | - |
Mobile Easy / Mobile Smart / Mobile Flex S | Ja | 200 Mbps | 200 Mbps |
Mobilus Maxi / Mobile Flex M | Ja | 500 Mbps | 420 Mbps |
Mobilus (Flex) Unlimited | Ja | 1 Gbps | 420 Mbps |
De "geschatte maximumsnelheid" is de maximumsnelheid die gebruikers op verschillende plaatsen in het dekkingsgebied onder realistische omstandigheden kunnen verwachten. Deze maximumwaarde is het resultaat van metingen die in het hele land zijn verricht en kan variëren afhankelijk van de prestaties van de terminal en uw locatie tijdens het gebruik van de dienst. Aangezien 5G nog steeds wordt uitgerold, is de snelheidsschatting gebaseerd op beperkte gegevens.
De “optimale maximumsnelheid” is de snelheid die bereikt kan worden onder optimale gebruiksomstandigheden. De snelheid kan variëren, afhankelijk van het tariefplan, de prestaties van het toestel en uw locatie tijdens het gebruik van de dienst. Meer info op 5G en op internetpolicy.
3G: Het 3G-netwerk wordt eind 2024 buiten gebruik gesteld. Lees hier meer.
Beschermingsmaatregel: om onverwacht hoge facturen te vermijden, wordt het mobielinternetgebruik van de klant geblokkeerd tot het begin van de volgende facturatiecyclus als hij € 60 meer data verbruikt dan het bedrag voorzien in zijn bundel. Als de klant dat wenst, kan hij zijn verbruik heractiveren via de MyProximus app of door contact op te nemen met de klantendienst.
Normaal en persoonlijk gebruik van de Dienst door de Klant en onbeperkt gebruik
De dienst is geconditioneerd tot een persoonlijk, niet-afwijkend gebruik, "als een goede huisvader". In het kader van de onbeperkte aanbiedingen, in België en de EU-Zone, behoudt Proximus zich dus het recht voor om de dienst te beperken of op te schorten bij gebruik van meer dan 10.000 sms'en/maand of 500 sms'en/dag of het versturen van sms'en naar meer dan 250 verschillende ontvangers per maand of in geval van regelmatige oproepen van meer dan 6u/dag en/of 30u/week. Wat het onbeperkt gebruik van mobiele gegevens betreft, geldt een redelijk gebruiksbeleid. In België en de EU-Zone, de klant kan tot 300 GB/maand aan maximale snelheid surfen en daarna wordt de snelheid verminderd (max. 512 Kbps).
*EU-Zone landen waar de mobiele abonnementen geldig zijn: Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Frans West-Indië), Frans Guyana, Hongarije, Ålandeilanden (Finland), IJsland, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Noorwegen, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion (La), Roemenië, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Saint-Martin (Franse Antillen), Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden
Smartphone Omnium
Smartphone Omnium dekking is wereldwijd van toepassing en gelinkt aan je gsm-abonnement, niet aan jouw toestel. Verander je van smartphone dan is je nieuwe toestel is automatisch verzekerd.
Indien de klacht vóór 14u wordt aanvaard en een herstelling kan worden uitgevoerd, kan het defecte toestel nog dezelfde dag worden afgehaald op een adres in België van je keuze. Als de reparatie om wat voor reden niet mogelijk is, wordt je toestel vervangen.
- Raadpleeg de volledige lijst met voorwaarden voor Smartphone Omnium
- Raadpleeg de volledige lijst met voorwaarden voor Smartphone Omnium light - screen care
Mobiele Betalingen
Klanten met een mobiel abonnement of prepaid kaart krijgen automatisch de mogelijkheid om mobiele betalingen uit te voeren.
Deze optie laat u toe om diensten van derden aan te kopen, zoals bijvoorbeeld een abonnement op streamingdiensten, een digitaal magazine, aankopen op spelconsoles, e-books, parkeer- of treintickets, betalende applicaties in een app-store, enz. De maximale waarde per transactie bedraagt 50€.
Uw aankopen zijn gekoppeld aan uw gsm-nummer en kunnen geraadpleegd worden in de verbruikssectie van de MyProximus app.
De afrekening van uw aankopen verloopt samen met de afrekening van uw Proximus producten en diensten. Het overzicht van uw aankopen wordt vermeld in de sectie “Detail van uw aanrekening voor diensten van derden”, die als bijlage aan uw Proximus factuur of aanrekening wordt toegevoegd.
Uw maandelijks budget bedraagt standaard 100€ en kan via de MyProximus app aangepast worden tot minimum 5€ en maximum 250€. U kan er ook voor kiezen om deze optie kosteloos te deactiveren of later te heractiveren via de MyProximus app.
Meer informatie over Mobiele Betalingen vindt u terug op onze website: https://www.proximus.be/mobiel-betalen