Retail 4.0
Innovatieve technologie en digitalisering
- Verbeter uw operationele activiteiten
- Verrijk de klantenervaring
- Online zoals in de winkel
Bereid u voor op huidige en toekomstige uitdagingen
Ken uw klant
Optimaliseer interacties
Verlaag kosten en werk efficiënter
Verbeter de klantenervaring
De future-proof retailer is 'phygital'
Phygital, het winkelen van morgen? Innovatieve technologie en digitale transformatie kunnen u helpen het meeste te halen uit winkelen in de winkel en online.
Ontdek onze innovatieve oplossingen voor de retail van de toekomst.
Hoe winkelbeleving naar een hoger niveau tillen met Electronic Shelf Labels (ESL) en Smart Retail Analytics?
Bouwstenen
Entrance Monitoring
Covid-19 is verantwoordelijk voor een aanzienlijk gewijzigde winkelervaring. Met onze oplossing "Entrance Monitoring" stelt Proximus voor om het beheer van de winkeltoegang te vergemakkelijken, maar ook om waardevolle inzichten te verschaffen aan winkeliers en klanten.
Klantinteractie
Communiceer met uw klanten: informeer, adviseer en bied hen uw unieke expertise aan tijdens de pre- en post-store fase. Realtime online assistentie en sms-diensten zorgen ervoor dat klanten blijven terugkomen.
Ken uw klant
64% van de klanten zegt dat retailers hen niet echt kennen. Gebruik locatie en in-store analytics en krijg betere klanteninzichten.
De "wow" customer experience
Centraal beheerde realtime gegevens op elektronische shelf labels, touchscreens, digitale schermen en infokiosken kunnen directe aankoopbeslissingen beïnvloeden en e-commerce in de winkel ondersteunen.
De digitale medewerker
De digitale en mobiele medewerker is uitgerust met een op maat gemaakte app op zijn of haar mobiel apparaat. Als expert ter zake heeft hij/zij toegang tot een immense bron aan informatie.
De always-on geconnecteerde en beveiligde shop
Voordat u investeert in technologieën die gegevens efficiënter verzamelen, heeft u een snel, betrouwbaar en veilig netwerk nodig.
Innovaties
Met Internet of Things kunt u uw energieverbruik bewaken en beheren, terwijl Blockchain bijdraagt aan de traceerbaarheid van uw goederen en het mogelijk maakt getrouwheidsprogramma's op te zetten in uw ecosystemen.
Iedereen 'fygitaal'
Wist je dat:
- 60% van de consumenten het belangrijk vindt om de producten vóór aankoop te zien of aan te raken
- Mobiel winkelen in de afgelopen 6 jaar verdubbeld is.
Ben je van plan te investeren in e-commerce of in-store technologie om een wow-klantervaring te creëren? Hoe weet u wat echt waarde creëert voor uw winkel?
Proximity Monitoring
De coronapandemie verplicht bedrijven om strenge veiligheidsmaatregelen in acht te nemen. Proximity Monitoring kan uw bedrijf helpen om het risico op besmettingen stevig in te perken en in alle veiligheid te werken.
Klantenverhalen
Slimme elektronische labels versterken winkelbeleving Bierhalle
Met een assortiment van honderden dranken is Bierhalle in Melle de grootste drankensupermarkt van België. Het bedrijf wil met dit digitaliseringsproject zijn klanten beter helpen, meer data over de verkoop verzamelen en de winkelbeleving versterken.
Decathlon
Decathlon doet er alles aan om haar klantenservice te verbeteren, zowel online als in de winkel.
Olivier Vermote
Carrefour BE
De meeste ontwikkelingen zijn klantgericht. Het verbeteren van hun ervaring, het verbeteren van de aangeboden diensten.
Geoffroy Gersdorff, Carrefour