Een nieuw leven voor je vaste toestellen
Gepubliceerd op 01/06/2022 in Service
Elke dag krijgen we toestellen terug van onze klanten omdat ze niet meer nodig zijn of omdat ze een nieuwer model willen. Dit betekent niet dat deze toestellen verouderd zijn en niet meer gebruikt kunnen worden! Daarom werkt Proximus al jaren aan de refurbishing van deze toestellen om ze een tweede leven te geven.
Refurbishing betekent het opknappen van apparaten, teruggestuurd door onze klanten, om hen een nieuw leven te geven. Dankzij dit proces functioneert een smartphone, modem of decoder weer als ‘nieuw’ en kan dus een tweede keer gebruikt worden. Een duurzaam alternatief want het vermijdt verspilling en er hoeft geen nieuw toestel geproduceerd te worden.
In ons Proximus Distribution Center in Courcelles, knappen we on-site modems, decoders, voedingen, Wi-Fi boosters en zelfs afstandsbedieningen op. Sinds de start van deze activiteiten in 2014, kregen zo al meer dan 3 miljoen toestellen een nieuw leven!
Katleen
Efficiënt zijn, da’s mijn dada. Verwacht je aan concrete tips, apps en diensten die het je gemakkelijk maken!