Het contract geldt voor een vaste periode van één jaar en begint te lopen vanaf de dag van de aanvaarding van de Klant van de uitvoering van de Dienst door Proximus. Vanaf dan zal je de maandelijkse kost op je factuur zien verschijnen.
Als je je bestelling annuleert voordat je de uitvoering van de Dienst aanvaard hebt, blijf je gehouden tot de voor de eenmalige kosten voor het opzetten van je Business Booster-product(en), zelfs als de dienst nog niet online is gezet.
Het contract wordt aan het eind van ieder loopjaar stilzwijgend verlengd voor opeenvolgende periodes van één jaar, tenzij het contract wordt opgezegd door een van de partijen. De annuleringsaanvraag moet uiterlijk 3 maanden voor de jaarlijkse vervaldatum worden overgemaakt.
Je kan je contract van bepaalde duur ook op een vroeger moment in het loopjaar schriftelijk opzeggen. In dat geval wordt de dienst 3 maanden later beëindigd, te rekenen vanaf de dag na de kennisgeving. Gedurende deze periode van 3 maanden blijft de dienst actief en is betaling verschuldigd.
Algemene voorwaarden Business Booster(pdf, 1023 KB)