Je Proximus-abonnement opzeggen of wijzigen
Om je beter te helpen, klik hieronder op het aantal werknemers van je bedrijf
Je overweegt je abonnement op te zeggen
Is er een probleem of zijn je behoeften veranderd? We helpen je graag via chat, telefoon, of in de shop.
Liever annuleren? Dat kan eenvoudig via MyProximus.
Voor zelfstandigen en kleine ondernemingen
T.e.m. 9 werknemers
Annuleer je Proximus-abonnement
- Om één of meerdere abonnementen op Mobiel, Internet, Vaste lijn of Televisie op te zeggen, klik je op ‘Je abonnement opzeggen’ onderaan de pagina Mijn producten.
- Je kan de extra opties (bv. TV-opties, Norton Security, …) onder elk gerelateerd product configureren op de pagina Mijn producten.
Chat met ons voor hulp
Start je chat met onze chatbot-assistent voor snelle antwoorden. Als je vraag niet is opgelost, zal een teamlid de chat overnemen om je verder te helpen.
Bel een Business expert of vraag om teruggebeld te worden
- Vanuit België: 0800 55 500
- Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 30
Openingstijden
- Weekdagen van 8u tot 20u
- Zaterdag van 9u tot 17u30
Kies je Proximus shop en maak een afspraak
Wil je een Business expert spreken in een Proximus shop? Klik op de link hieronder, kies je favoriete shop en plan een afspraak op een moment dat jou past.
Stappen om je abonnement te wijzigen of annuleren
- Een abonnement wijzigen
- Een abonnement annuleren of van leverancier veranderen met EasySwitch
- Een abonnement overnemen op naam van iemand anders
- Je verandert van adres
Voor middelgrote ondernemingen
Met 10 tot 200 werknemers
Je abonnement annuleren?
Een vraag over een factuur, een lopende bestelling, een klacht of een probleem?
Contacteer onze experten:
- Stuur een e-mail naar enterprise.care.team@proximus.com
- Bel naar 0800 22 200
- Maak een supportticket aan in MyProximus Enterprise
Voor commerciële vragen, contacteer je Proximus Business Partner.
Voor grote bedrijven
Met meer dan 200 werknemers
Contact voor grote bedrijven
Je Proximus-contactpersonen staan je graag te woord en zoeken samen met jou naar een antwoord op je vraag of een oplossing voor je klacht.
Je vindt hun contactgegevens door in te loggen via de contactpagina. Dat gaat gemakkelijk met je btw- of klantnummer of met je MyProximus Enterprise login gegevens.
Als het bedrijf het abonnement van de werknemer of een deel ervan vergoedt
Gelieve contact op te nemen met de fleetmanager of verantwoordelijke beheerder van de mobiele vloot of mobiele nummers binnen je bedrijf. Weet je niet wie dat is?