Abonnementen opzeggen
Het spijt ons je te zien gaan
Weet je dat er waarschijnlijk een ander product bestaat dat beter aangepast is aan jouw behoeften en verbruik? Ben je op de hoogte van alle gevolgen van je opzegging? Van alle voordelen die je zal verliezen?
Neem contact met ons op, wij luisteren naar je en vinden samen de meest voordelige oplossing.
De meest voorkomende problemen bij andere klanten
Wat je moet weten voor je opzegt
Je Proximus-abonnement opzeggen betekent dat je volgende voordelen opgeeft:
- Een vast netwerk van topkwaliteit - zoals blijkt uit Netflix-statistieken
- We lenen je een Wi-Fi Booster. Zo heb je de beste verbinding in elk hoekje, eenvoudig en zonder extra kost.
- Voor alle klanten met mobiele abonnementen een smartphone aan verlaagde prijs, op elk moment.
- Onbeperkte oproepen en sms’en + 10 GB voor € 10 per maand. En het is geen tijdelijke promotie!
- Netflix rechtstreeks op je decoder voor ongeëvenaard gebruiksgemak.
- My e-Press: Het Laatste Nieuws in je pack - Maandelijkse abonnementswaarde: € 17,50
- Enjoy!, exclusieve getrouwheidsvoordelen!
- Een gratis vervangsmartphone wanneer de jouwe kapot, gestolen of verloren is.
- Alle wedstrijden van de UEFA Champions League, in exclusiviteit.
- Studio 100, de favoriete tv-optie van je kids, in exclusiviteit!
- Voor zakelijke klanten, een garantie van 24-uurs herstelling, een back-up in geval van een internetstoring, en een toegewijde 24/7 technische helpdesk.
De voordelen zijn talrijk bij Proximus en hangen soms af van de producten en diensten waarover je beschikt. Weet je niet zeker of je er recht op hebt? Vaak is dat wel zo, maar we checken het met plezier voor jou, contacteer ons!
- Kijk op je laatste factuur na welke de restwaarde is voor je gezamenlijke aanbieding (smartphone + mobiel abonnement), je zal deze moeten terugbetalen. En de bedragen zijn vaak hoog!
- Bekijk je opnames voordat je je tv-abonnement opzegt, ze gaan daarna verloren.
- Breng al je contacten snel op de hoogte van je nieuwe e-mailadres als je het adres gebruikte dat wij je gaven.
- Upload jouw foto's en andere persoonlijke documenten als je gebruik maakt van de cloudopslag die wij ter beschikking hebben gesteld.
- Kijk uit voor verborgen toeslagen vooraleer je een ander contract tekent:
- Heb je er al aan gedacht om een 2de of 3de decoder te huren?
- Netflix zal duurder uitvallen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je waarschijnlijk niet meer via je decoder zal kunnen kijken.
- De Wi-Fi Booster: gratis te leen bij Proximus, hoeveel betaal je elders?
- Je zal niet langer alle wedstrijden van de UEFA Champions League kunnen bekijken, een exclusiviteit van Proximus.
Minder betalen en meer genieten
Je pack of abonnement op maat: er is vast een product dat beter bij je past. Omdat jouw behoeften veranderen en onze producten mee evolueren, zetten we je op weg naar het meest geschikte product.
Het voordeligste pack voor jou
Beantwoord een paar vragen om te weten te komen welk pack jou het beste past of ga op je gemak door ons hele aanbod.
Het mobiele abonnement dat bij je past
Je kan je mobiele abonnement op elk moment gratis wijzigen. Profiteer ervan om na te gaan of je nog steeds het abonnement gebruikt dat het best aan jouw behoeften beantwoordt.
Niet helemaal overtuigd?
- Probeer Scarlet : het essentiële tegen de laagste prijs. Niet meer, niet minder.
- Doe mee met Mobile Vikings : een innovatieve en efficiënte ervaring tegen een concurrerende prijs.
Ik stop al mijn voordelen
Hebben we je niet kunnen helpen? Dat betreuren we en het spijt ons dat je ons verlaat.
Kies hieronder de situatie die op jou van toepassing is.
Residentiële klant
Om op te zeggen kan je je MyProximus-account gebruiken.
- Annuleer je/jouw abonnement(en) op Mobiel, Internet, Vaste lijn of TV door ‘Je abonnement opzeggen’ te kiezen onderaan de pagina “Mijn producten”.
- Beheer je opties (zoals tv-opties, Norton Security, …) onder elk betreffend product in de pagina "Mijn producten".
Zakelijke klant
Als professionele klant beschik je over verschillende manier om je abonnement(en) op te zeggen.