IP-telefooncentrales
- Professioneel klantenonthaal
- Efficiënt teamwerk en -telewerken
- Eenvoudig en veilig beheer op alle toestellen
Oproepbeheer, Unified Communications en mobiliteit
Profiteer van de voordelen van IP-telefonie: geoptimaliseerde kosten en communicatie van hoge kwaliteit. U verwelkomt uw klanten op een professionele manier en help uw medewerkers efficiënt samen te werken.
Maak telewerken op alle apparaten mogelijk, beheer uw gesprekken en unified communications (UC) eenvoudig en veilig in de cloud en/of op uw bedrijfslocatie.
Wij hebben oplossingen en opties voor elk bedrijf.
Telefonie- en samenwerkingsplatform in de cloud
Call Connect
- All-in cloudoplossing met VoIP-nummers, onbeperkt bellen, telefooncentralefuncties, voicemail, Webex-app
- Webex voor Call Connect: één app om te bellen, chatten, vergaderen
- Onbeperkt aantal gebruikers en sites
- Hybride werken, samenwerking en mobiliteit
- Ontwikkeld door Cisco
Hybride platformen voor telefonie en samenwerking
Ter plaatse of in de cloud
Forum Connect
- Compatibel met analoge, digitale en IP-toestellen
- Tot 1200 gebruikers (serverversie)
- Telewerk, mobiliteit en smartphone-integratie via mobiele en webapplicatie
- CloudLink: Unified Communications
- Ontwikkeld door Mitel. Platinum-partnerschap.
Voice Managed Services
Voeg essentiële functies toe aan uw Forum-telefooncentrale om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen
Met Voice Managed Services kunt u uw bereikbaarheid zelf beheren, in de cloud, en essentiële functies toevoegen aan Forum-telefooncentrales, zoals oproepen opnemen, een callcenter in de cloud opzetten of een disasterrecoveryplan (DRP) inschakelen.
U organiseert eenvoudig telewerk, een wachtdienst of bedrijfscontinuïteit in geval van een incident.
Ontdek de voordelen en getuigenissen van klanten over Voice Managed Services.
CloudCTI: Computer Telephony Integration (CTI) software
Applicaties en opties
Verbind eender welke contact database van uw CRM- of ERP-applicaties met eender welke telefooncentrale.
Click-to-call via eender welke applicatie
- Click-to-dial
€ 1 / gebruiker/maand
Pop-up met klanteninfo van CRM/database
- Click-to-dial
- Klanteninfo van eender welk CRM-pakket of database
- Pop-up
- Gebaseerd op nummerherkenning
€ 3 per gebruiker/maand
Pop-up met klanteninfo van SalesForce
- Click-to-dial
- Klanteninfo en historiek van SalesForce
- Pop-up
- Log van inkomende oproepen in SalesForce
€ 6 / gebruiker/maand
PABX Diensten en financiering
Voor uw nieuwe telefooncentrale (PABX) kiest u de formule die het best bij u past
Aankoop
- U financiert de investering (capex): aankoop, installatie en onderhoud.
- De afschrijving van de centrale over 4 jaar is aftrekbaar als beroepskosten.
Aankoop met onderhoud
- U financiert de investering: aankoop en installatie.
- U neemt een maandelijkse onderhoudsdienst.
- De afschrijving van de centrale over 4 jaar (capex) en de bedrijfskosten (opex) zijn aftrekbaar.
Huur met PABX services
- U neemt een maandelijkse all-in dienst (huur, installatie, uitbreiding, verhuizing, onderhoud, herstelling, ...).
- De bedrijfskosten (opex) zijn aftrekbaar.
Klantenverhalen
Quiz Tax
Dankzij de telefooncentrale krijgen uw klanten altijd een professioneel antwoord op hun oproepen. Getuigenis van het accountantskantoor Quiz Tax.
IVM
De Intercommunale Vereniging voor huisvuilverwerking Meetjesland (IVM) gebruikt een Forum 700-telefooncentrale, intern om de samenwerking tussen collega's te optimaliseren en extern via een gratis 0800-nummer om gratis en altijd bereikbaar te zijn voor de bevolking wanneer die vragen heeft over afvalinzameling en -verwerking.
Thermen van Spa
Dankzij de Forum 700-telefooncentrale en mobiliteitsoplossingen (headsets en draadloze telefoons) beheren de Thermen van Spa 200 tot 600 oproepen per dag voor reserveringen. De wachttijd wordt beperkt door middel van een interactief menu. Zo kan er beter worden geluisterd naar de behoeften van de klanten, wat bijdraagt tot hun welzijn en tot het professionele imago van dit dienstverlenende bedrijf.
Russo Security
Een nieuwe telefooncentrale om geen enkele oproep meer te missen bij het beveiligingsbedrijf Russo security.
Bureau d'Etudes Pierre Berger
Dankzij de overstap naar Call Connect heeft het Bureau d'Etudes Pierre Berger geen technische problemen meer. Het volledige beheer wordt uitgevoerd in de cloud door Proximus-teams.
Call connect is beschikbaar vanaf 2 gebruikers. Een Proximus-internetlijn van het VDSL2-type is vereist om Call Connect te kunnen gebruiken. De prijs van € 22 omvat: de klok rond elke dag van de week onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België, 1000 min./maand naar mobiele nummers in België, 1000 min./maand naar alle vaste en mobiele nummers in Europa (uitgezonderd speciale nummers) + Canada, Verenigde Staten, Marokko (enkel vast naar vast), Turkije (enkel vast naar vast).
Algemene voorwaarden