Beheer sociale media communicatie

  • Optimale ervaring voor klanten en werknemers
  • Vanaf € 25/maand per gebruiker
  • Verbind uw chatbot met #Interact
Benieuwd hoe #interact werkt?

#Interact

Een centrale interface voor alle gesprekken op uw sociale netwerken en digitale kanalen als Twitter, Facebook, Messenger, Chat, Whatsapp for Business :

  • Beantwoord direct de vragen van bezoekers via het kanaal van hun voorkeur
  • Routeer de berichten naar de juiste werknemer, op basis van taal en vaardigheden
  • Integreer #Interact in uw CRM systeem voor optimale opvolging
  • Beter zicht op activiteiten van uw team dankzij rapporteringstools

Digitaliseer uw communicatie

4 tools voor interacties met klanten en werknemers

Verbind uw chatbot met #Interact

  • Automatisch antwoord op veelgestelde vragen van klanten en medewerkers
  • Beantwoord vragen 24/24 en 7/7
  • Verlichting van de meest repetitieve taken voor uw medewerkers
  • Voor gespecialeerde vragen wordt de beller altijd doorgestuurd naar een medewerker

Contacteer mij

Efficiënte communicatie via social media

Wist u dat:

  • Veel klanten die op sociale netwerken klagen, een reactie binnen 60 minuten verwachten
  • De meerderheid van de klanten neemt contact op met hetzelfde bedrijf via verschillende kanalen en verwachten een consistente respons over de verschillende kanalen heen.
  • Als u kiest voor #Interact, kan Proximus de Business-versie van Whatsapp voor u activeren. U profiteert dan van exclusieve functies in vergelijking met de basisversie.

Toepassingen

Snel reageren

Reisbureaus en vrijetijdsdiensten worden vaak overweldigd door online aanvragen voor boekingen, advies, vluchtinformatie of zelfs klachten. #Interact geeft een beter beeld van al deze interacties en stelt u in staat om sneller en op een gepersonaliseerde manier te reageren.

De klant centraal

Van de vraag naar informatie tot after-sales klachten, de consument beweegt zich tijdens het aankoopproces voortdurend van het ene kanaal naar het andere. Een kwaliteitsvolle klantenservice via social media kan de werkdruk verlichten.

Lees meer

Kies het juiste kanaal

Van de vraag naar informatie tot after-sales klachten, de consument beweegt zich tijdens het aankoopproces voortdurend van het ene kanaal naar het andere. Een kwaliteitsvolle klantenservice via social media kan de werkdruk verlichten.

HR online

Uw medewerkers kunnen eenvoudig een medische verklaring aanvragen of verzenden via hun smartphone. Het verkrijgen van informatie over een loonstrookje of extralegale voordelen, het oplossen van IT-problemen gaat heel gemakkelijk via mobiele applicaties en chat.

Online helpdesk voor medewerkers

Van het bestellen van computerapparatuur tot de meest dringende reparaties. Bied uw medewerkers een online helpdesk zodat hun werkzaamheden geen vertraging oplopen wanneer het even tegenzit.

Klant verhaal

Liantis centraliseert alle WhatsApp-gesprekken op het #Interact-platform

HR-dienstverlener voor ondernemers Liantis heeft WhatsApp Business geïntegreerd in zijn communicatiekanalen en het gekoppeld aan #Interact. Een nieuwe stap in zijn digitale transformatie om de klanten nog beter te ondersteunen.

Lees meer